LASH FACT Leveren & Retourneren

Lash Fact leverbeleid:

Lash Fact is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. We sturen een trackingnummer naar uw e-mail zodra de bestelling is verwerkt. Zodra u uw verzendbevestiging heeft ontvangen, heeft POST NL de meest actuele informatie over uw pakket. Nadat het ons pand heeft verlaten, zijn wij niet aansprakelijk voor uw pakket. Als uw artikelen naar een bedrijf worden verzonden, vermeld dan zowel de naam van het bedrijf als de naam van de ontvanger. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om een ​​nauwkeurig verzendadres en contactgegevens op te geven. Lash Fact is niet verantwoordelijk voor bestellingen die zijn bevestigd als afgeleverd door POST NL of enige binnenlandse bezorgdienst die wordt gebruikt in het land van aankoop.

Lash Fact retourbeleid:

Als je in het onwaarschijnlijke geval een defect product hebt ontvangen of als je ontevreden bent over je ongeopende en ongebruikte product en je wilt het retourneren of ruilen, laat het ons dan binnen 7 dagen na ontvangst van het artikel weten via e-mail op lashfact@outlook.com.
We betalen alle artikelen terug waarvan de terugbetaling is aangevraagd binnen 7 dagen na ontvangst van het artikel en op voorwaarde dat het artikel verzegeld en ongebruikt wordt geretourneerd. Dit is exclusief pincetten die om hygiënische redenen niet kunnen worden geretourneerd. Retourneer binnen 14 dagen na levering om een ​​terugbetaling of omruiling te ontvangen. Als we niet binnen 7 dagen na ontvangst van het product op de hoogte worden gesteld, kan het niet worden terugbetaald of geruild. We bieden ook restitutie voor artikelen die defect zijn of niet zijn zoals beschreven. Als het artikel niet langer nodig is of als u van gedachten verandert, bent u aansprakelijk voor de kosten van het retourneren van het artikel. Als het verkeerde artikel naar u is verzonden, of als het artikel beschadigd aankomt, vergoedt Lash Fact de verzendkosten voor retourzending.